ادکلن کالکشن مردانه پاکو رابان مدل Invictus | اینوکتوس

Perfume Gallery Collection Paco Rabanne Invictus For Men 100ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 100 میل
  • رایحه: خنک و تند
  • جنسیت: مردانه
  • نوع عطر: اکستریت د پرفیوم
فروشنده فروشنده: پرفیوم گالری
آماده ارسال ناموجود
1,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ادکلن اینوکتوس با رایحه شادآب و پر انرژی سمبلی از قدرت ، تحرک و انرژی است. در سال 2013 کمپانی «Paco Rabanne» این عطر اسپورت ، خنک و تند را به بازار عرضه کرد. سه عطار با نام های Veronique Nyberg ،Anne Flipo ،Olivier Polge و Dominique Ropion این عطر فوق العاده دوست داشتنی را طراحی کرده اند.اینویکتوس برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است.
کمپانی پرفیوم گالری این عطر را در سال 2016 با بالاترین کیفیت طراحی و روانه ی بازار کرد. این عطر شیشه ی ساده اما شیک 100 میل تولید شده که به خوبی در دست جا می شود. با اولین اسپری کالکشن اینوکتوس در هوا بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. پس از مدت کوتاهی نت های میانی از راه می رسند که گل یاس و برگ‌بو آن را تشکیل داده است. پس از مدتی نچندان طولانی بوی عنبر، گیاه جادویی پاتچولی، خزه‌ی درخت بلوط و چوب گایاک مسیر نت‌های قبلی را به سمت خود منحرف می‌کند. خنکی بوی اولیه ی کالکشن اینوکتوس و تندی نت ها پایه روح ورزشکاری این محصول درخشان را تقویت می کند. پیشنهاد ما این است که این عطر را در روز ها سرد سال استفاده کنید.

نکته: غلظت تمام سری کالکشن های پرفیوم گالری Extrait De Parfum است. این عبارت که به معنای عصاره ی عطر است، بدان معناست که این ادکلن ها دارای غلیظ ترین درصد عطر در میان ادکلن ها هستند و در نتیجه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند (برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی Extrait De Parfum مراجعه نمایید)

سایز
100 میل
رایحه
خنک و تند
جنسیت
مردانه
نوع عطر
اکستریت د پرفیوم
فصل
فصول گرم
نت آغازی
گریپ فوروت – ماندارین – نت های دریایی
نت میانی
گل یاس – نوعی برگ
نت پایانی
شاهبوی – نعناع هندی – گلسنگ – چوب گایاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...