تستر ادکلن تام فورد مدل Black Orchid | بلک ارکید

Tom Ford Black Orchid Tester 100ml

از {{model.count}}
دسته : Tom Ford
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 100 میل
  • رایحه: گرم و شیرین
  • جنسیت: زنانه و مردانه
  • نوع عطر: ادو پرفیوم
فروشنده فروشنده: پرفیوم گالری
آماده ارسال ناموجود
7,796,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ادکلن لاکچری زنانه/مردانه ی «بلک ارکید» (Black Orchid) را کمپانی معروف و معتبر «تام فورد» در سال 2006 تولید و روانه ی بازار کرد. فورمولایسون این عطر را گروهی از  عطر سازان شرکت «ژیوادان» (Givaudan) انجام داده اند.با دیدن شیشه ی جذاب و خاص این عطر چند واژه در ذهن شما نقش می بندد؛ شیک، ارزشمند، لوکس، سنگین و عمیق. همگی این واژه ها بیانگر بویی است که بلک ارکید ایجاد می کند. یک بوی تند و شیرین با حال و هوای شرقی. اگر به بوی شیرین و تند علاقه مندید شیفته ی بلک ارکید خواهید شد. چون این عطر پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد. قدرت این عطر آن را به بوی غالب تبدیل کرده است. یعنی اگر وارد جمعی شوید که همه ادکلن زده باشند به خاطر قدرت بوی بالای بلک ارکید همه فقط بوی ادکلن شما را استشمام می کنند. به محض اسپری Tom Ford Black Orchid روی پوست و محل نبضتان خیلی سریع بوی گل یاسمین، گاردنیا، یلانگ‌یلانگ، نارنج، لیمو، پرتقال ماندارین و انگور سیاه در اطراف شما پخش می‌شود. این ترکیب گلی-میوه‌ای، با بوی شیرینی که ایجاد می‌کند، شادی و نشاط ویژه‌ای را به شما و اطرافیانتان می‌بخشد. سپس نوبت به نت های میانی میرسد.
پس از مدتی، نت‌های میانی با بوی فلفل، نت‌های میوه‌ای، گل نیلوفر آبی و ارکیده، جانشین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت ها هیجانی فزاینده را در شما ایجاد می کنند. با گذشت زمانی نسبتا طولانی نت های پایانی از راه می رسند. نت‌های پایانی که از ترکیب شکلات تلخ، گیاه پاتچولی، گیاه خس‌خس، چوب صندل، وانیل و عنبر تشکیل شده‌اند، باعث ایجاد آرامش و تمرکزی عمیق در روح شما خواهند شد.
بیایید نگاهی دقیق به شیشه ی بلک ارکید بیندازیم. یک شیشه ی مشکی با پلاک طلایی در قلب آن . دور گردن بطری یک نخ طلایی است که رو آن نشان TF که کوتاه شده ی نام Tom Ford است قرار داده شده است.در سیاه و کشیده‌ی بطری با خطوط عمودی و موازی‌اش نشان‌دهنده‌ی حرکت پرشتاب و رو به بالا و رو به رشد شخصی است که از آن Black Orchid استفاده می‌کند.
پیشنهاد می کنیم که بلک ارکید را در شب های سرد پاییز و زمستان استفاده کنید.

نکته: تمام کالاهایی که در پرفیوم گالری به فروش می رسد ارجینال بوده و با ضمانت اصالت به فروش می رسد.

سایز
100 میل
رایحه
گرم و شیرین
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع عطر
ادو پرفیوم
فصل
فصول سرد
نت آغازی
لیمو ترش , ترنج , انگور فرنگی سیاه , گل یلانگ , یاس , نارنگی ماندارین , قارچ توبر , گاردنیای یاسمنی
نت میانی
ادویه جات معطر , میوه‌جات , ارکیده , گل یلانگ , لاله مردابی , یاس
نت پایانی
وانیل , شکلات , روایح دودی , چوب صندل سفید , خس خس , کهربا , نعناع هندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...