تستر ادکلن مردانه هرمس مدل Terre d’Hermes | تق هرمس

Hermes Terre d’Hermes Tester For Men 100 ml

از {{model.count}}
دسته : Hermes
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 100 میل
  • رایحه: تلخ
  • جنسیت: مردانه
  • نوع عطر: ادو تویلت
فروشنده فروشنده: پرفیوم گالری
آماده ارسال ناموجود
5,051,000
24%
3,853,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شرکت فرانسوی و معروف هرمس در سال 2014 ادو تویلت «Terre D’Hermes» را تولید کرد. عطری تند و تلخ که سبکی رایحه های چوبی را به همراه دارد.تق د هرمس برای آقایان مدرن به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است.اگر طرفدار رایحه های چوبی هستید تق د هرمس که از خانواده ی بویایی سرخس هاست گزینه ی مناسبی برای شما به حساب می آید.
هنگامی که تق د هرمس را روی محل نبض یا لباس خود اسپری کنید، به‌سرعت بوی پرتقال و گریپ‌فروت را احساس خواهید کرد. شیرینی همراه با خنکی ناشی از این مرکبات، احساس آرامش ویژه‌ای را به شما و اطرافیانتان القا می‌کند. با گذشت زمان این نت‌ها جای خود را به بوی فلفل سیاه و گل شمعدانی می‌دهند. این ترکیب دوگانه با تضاد جالبی که به همراه دارد، باعث تغییر روحیه‌ی کسانی می‌شود که بوی آن را احساس می‌کنند. در انتها و پس از گذشت مدت قابل‌توجهی رایحه‌ی گیاه پاتچولی، سدر و علف وتیور جدیت خاصی را به بوی Terre De Hermes اضافه می‌کنند. این ترکیب تا انتهای مدت اثرگذاری Terre De Hermes باقی خواهد ماند. تستر ارجینال نق د هرمس با توجه قیمت نسبتا مناسب آن و ماندگاری و پخش بوی بالای آن گزینه ی مناسبی است برای شب های سرد پاییز و زمستان.

سایز
100 میل
رایحه
تلخ
جنسیت
مردانه
نوع عطر
ادو تویلت
فصل
فصول سرد
نت آغازی
پرتقال ، گریپ فروت
نت میانی
گل عطری ، فلفل
نت پایانی
نعناع ، سدر ، خس خس ، بنزوئین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...