ادکلن کالکشن مردانه دیسکوارد مدل He Wood | هی وود

Perfume Gallery Collection Dsquared He Wood For Men 100ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 100 میل
  • رایحه: خنک و ملایم
  • جنسیت: مردانه
  • نوع عطر: اکستریت د پرفیوم
فروشنده فروشنده: پرفیوم گالری
آماده ارسال ناموجود
1,944,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

در سال 2012 کمپانی دیسکوارد یکی از محبوب ترین عطر های خود را به بازار عرضه کرد. این عطر که He Wood نام دارد عطری است مخصوص آقایان که بویی خنک و ملایم دارد. سازنده ی این عطر «دافنه بوژه» (Daphne Bugey) نام دارد. He Wood با رایحه ای تند ، تلخ و چوبی مخصوص روز های بهاری و تابستانی است.
کمپانی نیش پرفیوم گالری دو سال بعد یعنی در سال 2014 کالکشن این ادکلن محبوب را به بازار ارئه کرد. کالکشن های پرفیوم گالری از آن جایی که همه آن ها در شیشه های یک شکل تولید می شود هزینه ی طراحی شیشه ی پایینی دارد و از طرفی چون این برند قدمت آنچنان بالایی ندارد قیمت بسیار مناسبی دارد. مثلا در مورد کالکشن He Wood ، این ادکلن قیمتش یک سوم ادکلن He Wood ساخته ی کمپانی دیسکوارد است.
با اولین اسپری کالکشن He Wood خیلی زود متوجه بوی گل بنفشه و برگ آن خواهید شد. این ترکیب خوش بو در شما حس خوش آیند و سرحالی ایجاد می کند.در ادامه و با گذشت زمان، متوجه جانشینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. این نت‌ها از چوب سدر و علف وتیور تشکیل شده‌اند. این ترکیب دوگانه، خنکی و شیرینی ملایمی را ایجاد می‌کند. با استشمام این ترکیب، احساس حضور در جنگل‌های انبوه و بکر استوایی را تجربه خواهید‌کرد. پس از مدتی، نت‌های پایانی با وجود مشک، عنبر و چوب درخت صنوبر، جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این ترکیب سه‌گانه، اعتمادبه‌نفس عجیبی را در آقایان پدید می‌آورد. ادو تویلت دیسکوارد مدل He Wood یکی از بهترین عطرهای چوبی است که تابه‌حال ساخته شده‌اند.

نکته: غلظت تمام سری کالکشن های پرفیوم گالری Extrait De Parfum است. این عبارت که به معنای عصاره ی عطر است، بدان معناست که این ادکلن ها دارای غلیظ ترین درصد عطر در میان ادکلن ها هستند و در نتیجه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند (برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی Extrait De Parfum مراجعه نمایید)

سایز
100 میل
رایحه
خنک و ملایم
جنسیت
مردانه
نوع عطر
اکستریت د پرفیوم
فصل
فصول سرد
نت آغازی
برگ بنفشه ، بنفشه
نت میانی
خس خس ، سدر
نت پایانی
عنبر ، مشک ، شاه درخت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...