ادکلن کالکشن زنانه ایو سن لورن مدل Black opium | بلک اپیوم

Perfume Gallery Collection Yves Saint Laurent Blank Opium 100ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 100 میل
  • رایحه: گرم و تند
  • جنسیت: زنانه
  • نوع عطر: اکستریت د پرفیوم
فروشنده فروشنده: پرفیوم گالری
آماده ارسال ناموجود
1,905,750 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

در سپتامبر سال 2014 برند «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) از عطر جدید خود یعنی Black Opium رو نمایی کرد. عطری که افرادی با سلیقه ی خاص آن را عمیقا دوست خواهند داشت. این عطر تفسیری راک اند رول مانند از برند Yves Saint Laurent است. اگر به دنبال عطری برای خانم هایی که دنبال کننده ی موسیقی راک هستند می گردید Black Opium گزینه ای مناسب خواهد بود.

کمپانی پرفیوم گالری در سال 2015 ادکلن کالکشن بلک اوپیوم را روانه ی بازار کرد. محصولی کلاسیک با هایلایت هایی از آکوردهای تلخ و ترکیبی جادویی و بی نظیری برای شب های سرد زمستانی. با اولین اسپری کالکشن Black Opium روی پوستتان بوی فلفل صورتی، شکوفه‌ی پرتقال و گلابی به مشام شما می‌رسد. سپس نت های میانی خودشان را بروز میدهند که شامل بوی قهوه و گل یاسمین هستند. در این ترکیب پر هیجان در نهایت شیرینی بوی یاسمین بر تلخی قهوه غلبه می کند. و در نهایت نت های پایانی فرا میرسند. نت های پایانی که شامل وانیل، گیاه جادویی پاتچولی و چوب درخت سرو هستند آرامشی قدرتمند را برای شما به ارمغان می آورند.

ننکته: غلظت تمام سری کالکشن های پرفیوم گالری Extrait De Parfum است. این عبارت که به معنای عصاره ی عطر است، بدان معناست که این ادکلن ها دارای غلیظ ترین درصد عطر در میان ادکلن ها هستند و در نتیجه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند (برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی Extrait De Parfum مراجعه نمایید)

سایز
100 میل
رایحه
گرم و تند
جنسیت
زنانه
نوع عطر
اکستریت د پرفیوم
فصل
فصول سرد
نت آغازی
گلابی- فلفل صورتی- شکوفه درخت پرتقال
نت میانی
قهوه- یاس
نت پایانی
سدر- نعناع هندی- وانیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...